ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Bästa julaftonen på länge<3

Publicerad 2011-12-25 17:38:18 i Allmänt,

Hejsan! Vet att det varit riktigt dålig uppdatering de senaste dagarna. Men det har hänt så mycket och jag vill bara ta det lungt nu! Julaftonen igår var jätterolig, berättar vad jag fick sen i ett annat inlägg.
Idag så har jag och min lilla syster nästan bara spelat wii-spelet Just Dance 3 som hanna fick i julklapp. Skit vad kul det, och det känns som ett rikigt träningspass (jag är skit trött nu)!
Ha det bra ses nog imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela