ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Bra dag...<3

Publicerad 2011-12-08 19:36:11 i Allmänt,

Hej! Förlåt för dålig uppdatering har bara inte haft tid, men ska blogga mer nu. Idag så har vi haft eng-prov. Har suttit och försökt tragga in fakta nu typ i 3 dagar(vet är lite trög hehe) och kände mig ändå osäker idag innan provet. Men jag tyckte det gick hyfsat bra ändå och svarde på alla frågor så det går säkert bra.
Idag på hemkunskapen så gjorde jag och rebecca cup cakes! Blev as goda men blev lite kladdigt i påsen på vägen hem!! Nu ska jag öva på lite So läxa sedan blir det att spela sims3 :)
Imorgon följer rebecca med mig hem, ska bli jättekul har inte vatt på länge <3
En gammal jul bild på mig och mina syskon<3 Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela