ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Helsingborg

Publicerad 2011-12-18 16:13:30 i Allmänt,

Hej igen! Asså gud vilken rolig helg detta har varit. Är hes så mycket jag skrattade igår! Ska berätta lite om det nu. Ja de vi träffade var några vänner som vi har kännt väldigt länge, och är så himla roliga att vara med. Vi behöver inte prata utan något speciellt sådär utan ja vi pratade om allt möjligt lite mindre trevliga saker vid middagen. Men det gör inget för vi kan skratta åt vad som helst tillsammans. Det är nog de vänner vi har med familjen som jag tycker om bäst. Ja sedan så åt vi julbord, hade massa lekar en av dem var julklappsleken(vann inget :() Vi sov över där så typ kl.12.00 åkte vi hem idag ungefär.
Nu sitter jag och försöker fatta det konstiga No-provet om astronomi vi ska ha på tisdag. Men vi får se hur det går :)
Här kommer 3 bilder från kvällen, vissa redigerade och vissa inte!
Jag :)
Hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela