ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Home is where your story begins...<3

Publicerad 2011-12-30 16:05:49 i Allmänt,

Hej, idag så har jag tagit det lungt och varit med min familj som jag älskar så mycket! Ja har kollat lite på gossip girl fick precis hem tredje säsongen. Var precis ute och gick med mamma och hanna och kollade på det nya fritiset och dagiset, så himla himla fint önskar att man gick där själv faktiskt lite( fatta glad man skulle varit om man var liten) Men Hanna ska ju va där så får väl smita in när vi hämtar henne någon gång hehe :)
Nu ska jag kolla på Grease, älskar den filmen fast den är gammal och ganska knasig haha!
Ha en bra kväll! Ikväll ska vi bada i bubbelbadkaret, säger bara yees!
Kram Ellen<3
En bild från familjen var på Wanås i sommras<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela