ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Tisdag morgon kl.10.49

Publicerad 2011-12-27 10:49:22 i Allmänt,

Hej! Är jättetrött idag sov typ ingenting inatt, vet inte varför?? Men blir nog mycket piggare sen när Rebecca kommer hit senare idag. Ska bli så himla roligt har inte träffats sedan jullovet började!
Igår så var jag ju hos farmor och det var mysigt som vanligt, haha farmor är så himla rolig skrattar alltid när man är med henne<3
Imorgon så ska jag åka in till stan för att ta lite sprutor i armen :( Hatar det, tycker det gör skit ont. Men efter åt så ska jag handla lite från presentkorten man fått i julklapp.
Ha en bra dag<3
Haha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela