ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Kommer inte på någon rubrik!

Publicerad 2011-07-03 11:46:59 i Allmänt,

Hej alla! Jag och Linneá hade jätteroligt i fredes. Vi badade mest och hade jättekul. Tack för dagen Linneá. Ja och sen igår så körde vi upp till min kusin simons stuga vid havet. Och där var det typ nästan 30 grader. Så vi gick ner till havet och badade. Var väldigt kallt men badade ändå :) Ja sen åsh ade vi en jätterolig kväll. Av min familj så fick han en svart röd klocka och en svart röd t-shirt. Trror han blev glad.
Och en annan sak gud vad jag längtar till imorgon när nästan hela tjejgånget ska sova hos Linneá. Och så har hon sakt att vi ska sova i ett tält. Älskar att sova i tält, sover så himla bra då. Kommer säkert bli en toppenkväll<3
Kram ellen<3
Älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela