ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Tjejkväll hos Linneá<3

Publicerad 2011-07-04 11:01:44 i Allmänt,

Hej alla! Gick upp för typ 30min sedan. Idag på dan ska jag bara bada och ta det lugnt sen ikväll eller kl. 17.00 så ska jag och Maja till Linneá. Vi ska en jättemysig och rolig tjejkväll. Rebecca skulle också ha fölt med men skulle tyvär ut och segla med sin pappa. Sen Fanny har inte svarat och Alice är i Glommen. Så det blir bara vi tre. Ja och sen dagen efter så följer Maja och Linneá med mig hem så vi kan bada :D
Ha nu en toppendag kram ellen<3
Linneá och Maja i luften, och sen vet jag inte vad rebecca gör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela