ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Bada!

Publicerad 2011-06-27 17:40:19 i Allmänt,

Hej alla! Idag har varit en väldigt lugn dag som jag har spenderat med Anton och Mattias. På förmiddagen så kollade vi på en film, ni kan nog gissa vilken jo såklart Harry Potter 6. Efter filmen så åt vi middag, sen så hälsade vi på våran lilla oranga kattunge som är typ 4 vexkor gammal. Så himla himla söt så det inte går att beskriva. Så satt och kelade med den nästan i 1 timme hahah. Sen så blev vi så varma så vi hoppade i den 24 graders varma poolen och badade i 40min. Haha hade så himla kul. När vi gick in var vi skit trötta så vi satt oss och kollade på Harry Potter3. Haha vet vi är helt knäppa som kollar på Harry Potter hela tiden, men kan inte låta bli. Filmerna är så bra :)
Nej nu kan jag inte sitta inne mer ska ut och bada med syster och mamma! Hej då kram ellen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela