ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Farmor :)

Publicerad 2011-06-21 10:55:30 i Allmänt,

Hej alla! Igår hade jag super kul med Rebecca. Först när hon kom så riktigt öste det ner ju. Så vi tog på oss regn kläder och gick ut, så dumma vi är hahha. Ja så hoppadde lite studsmatta ja och bara tramsade. Sen efter det så frös vi så mycket så vi tog en varsin filt och la oss i soffan och kollade på tv. Helt konstiga pogram kollade vi på. Ja sen så åt vi middag. SEn så cycklade vi till Hörja Livs och köpte socker och blockchocklad. För vi skullle baka någon sorts kaka. Haha ja och de blev väldigt goda. Sen typ kl. 19.00 så kom Netan,Johan och Isac min kusin för att gratta pappa. Grattis pappa han fyllde år igår. Ja sen hände inte mycket mer.
Men snart så ska jag Anton och Mattias åka till farmor. Anton ska klippa gräset där och jag vill inte vara hemma ensam så jag följer med. Kan bli rätt mysigt.
Ni får ha en bra dag kram ellen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela