ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Förlåt!

Publicerad 2011-06-11 20:21:35 i Allmänt,

Förlåt Kristina Nilsson för jag hackat på dig för jag trodde att det var du som skrev kommentarerna. Jag hoppas att jag gör rätt nu på att lita på dig. Hoppas inte du ljuger, för om du skulle göra det skulle jag aldrig förlåta det.Men jag litar fortfarande inte på det helt. För du kanske bara inte kan stå för det. Men det verkar som det är någon annan person som inte skriver sitt riktiga namn utan bara vill att någon annan ska få skiten. Så himla lågt. Men förlåt Kristina. Men bara så du ska veta den personen som skriver komentarerna jag byr mig inte ett skit om vad du skriver till mig. För jag har inte dåligt självförtronde som du har. Det kvittar vad du än skriver. Och det är tack vare också mina kompisar som ställer upp för mig och alltid stöttar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela