ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Hatar att vara sjuk!

Publicerad 2011-06-16 15:31:50 i Allmänt,

Hej alla! Ja ni ser ju på rubriken jag hatar att vara sjuk. Jag blir jätterastlös. Och det bara rinner och rinner i min näsa som nu är helt svullen. Imorgon ska bara jag och Anton vara hemma själva och ta det lungt. Ja och idag så ska jag inte gå på ridningen. Så himla tråkigt och speciellt när det är sista gången för då gör vi alltid något extra kul. Ja men jag får ta igen det nästa termin.

Ha en bra dag<3 Ja jag får väl fortsätta att gå och snörvla och nysa nu hej då kram ellen<3

 
Haha hittade en liten rolig bild på Antons dator<3 Rebeccas syster, rebecca och sen jag, vet inte vad jag har på näsan :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela