ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

I´m very happy now! :D

Publicerad 2011-06-22 10:44:17 i Allmänt,

Hej alla! Idag kommer det att bli ännu en rolig dag för Rebecca kommer idag också. Sen får vi se vad vi hittar på. Men jag tror att vi kommer att spela mycket Wii haha så roligt speciellt om man spelar Wii Party. Rebecca kommer kl.12.00 så det är ett litet tag till som jag får hitta på något.
Ja och imorgon då ska jag bara hjälpa mamma att fixa för midsommar. Åhh vad jag längtar kommer att bli den bästa midsommaren lätt!! :D
Kram från en glad ellen<3
Rebecca och jag förr förra midsommaren haha :)

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2011-06-22 21:20:57

Nu så kör jag frågestund i min blogg. Fråga vad du vill. direkt länk:

http://barasandrras.blogg.se/2011/june/antligen-fragestund.html#comment

LYCKA TILL!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela