ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Midsommar imorgon! :D

Publicerad 2011-06-23 16:51:06 i Allmänt,

Hej alla! Igår så hade jag verkligen jättekul med Rebecca. Vi spelade mycket Wii haha precis som jag trodde vi skulle göra ;) Sen till fikan så cycklade vi till Hörja Livs och handlade glass. Både köpte Daim gott gott! Ja och sen så spelade vi Monopol haha och då vann jag rätt överlägset haha. Ja sen så hade jag en bra kväll anners sen.
Och idag så på förmiddagen så kollade jag,Anton och Mattias på Harry Potter 5! Åh blir så glad varje gång jag ser dem. Älskar Harry Potter så himla himla mycket som jag inte tror någon kan förstå. Ja och efter det så åt vi middag, och sen när mamma kom hem så har jag hjälpt henne med grejer till Midsommar. Åh längtar så jag håller på att dö imorgon kommer bli så himla kul. Och om det inte spö regnar så ska jag,Rebecca och Alice sova i vårt tält.
Ha en bra eftermiddag<3 kram ellen
Jag för många år sedan när vi firade midsommar i Rebeccas stuga! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela