ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Onsdag!<3

Publicerad 2011-06-01 18:23:34 i Allmänt,

Hej allla!Är jätteglad nu för vi är lediga nu i 5 dagar. Så himla skönt. Skolan idag var inte så jätterolig. Speciellt inte när vi gjorde svenska provet om satsdelar. För två personer som är helt störda i huvudet var tvungna att gå ut för de störde, men det blev inte bättre för det istället började de banka på dörren och bara vara så omogna det går. Åhh hatar dem fördarvar för hela klassen. Provet vet jag inte alls hur det gick var inte precis säker på det, så vi får se vad jag får som resultat.
Hej då ha en bra kväll<3
Mobil bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela