ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Ont i halsen :S

Publicerad 2011-06-13 11:29:17 i Allmänt,

Hej alla! Idag kanske inte är världens bästa dag för jag har skit ont i halsen, men mest synd var att inte Linneá kunde komma hit idag. För jag känner när jag har ont i halsen och inte mår bra så är jag inte så trevlig. Så dagen kanske inte skulle blivit så bra. Mamma har kollat ett hals prov om jag ahde halsfluss men det hade jag inte. Så nu ska hon ta en halsodling och skicka vidare det till ett lap, för det kan vara andra bakterier som man behöver pencelin för. Ja så idag blir det bara att ta det lungt och vila.
PS! Idag fyller min bästavän Alice 13 år! GRATTIS ALICE :D Jag har köpt en present men vet inte om jag hinner ge den idag anners får det bli en annan dag. Vill bara att du ska veta att du är bäst och jag älskar dig<3
Have a nice day..
Charmig bild på Alice hehhe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela