ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Stockholm bilder<3

Publicerad 2011-06-12 19:43:35 i Allmänt,

Hej alla! Här kommer några bilder som jag tog i stockholm :)
Gröna Lund
Gröna Lund åkte inte denna.
Lustiga Huset! Skit roligt
När vi åkte hem med båten på kvällen<3
Utsikt från lägenheten vi bodde på. En jättestor park som jag inte kommer ihåg namnet på.
Gick förbi Rådhuset.
En annan jättebyggnad som jag inte kommer ihåg namnet på.
Kungliga slottet.
En parad.
parad
Båten till Djurgården.
Har ingen bra kamera men här är September som sjöng när vi var på Gröna Lund.
Nya bergodalbanan Twister.
Gamla stan<3
Ja här var lite bilder kommer fler någon annan dag<3 kram ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela