ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Stockholm!!! :D

Publicerad 2011-06-06 19:40:24 i Allmänt,

Hej alla! Jag har inte kunnat blogga på alla dessa 5 dagarna för jag har varit i Stockholm! Vi åkte tåg dit i torsdes. Tog ungefär 4 tim 30min. Sen så gick vi till lägenheten. Jättefin som vi har fått låna av en vi känner. ´Sen han vi inte göra mer på torsdagen mer än att handla mat m.m och ta det lungt. På fredagen så tog vi en båt över till Djurgården, och där så gick vi på Vasa museet. Skit coolt. Trodde inte den båten var så stor. Bara jättecoolt. Och sen på kvällen kom det bästa, vi åkte till Gröna Lund! Jiho jättekul. Tyvär hann jag inte åka den nya bergodalbanan Twister men det får jag göra nästa gång. Men det roligatse på Gröna Lund tycker jag nog var Lustiga huset. Skit kul och man är helt snorrig i huvudet när man går ut där ifrån. Sen på fredagen så åkte vi tunnelbana till Kungsträdgården för där var någon mat grej, så alla resturanger i Stockholm gjorde sin mat så fick man smaka överallt m.m. Sen på kvällen så åkte vi till Gamla Stan och gick där. Var jättemysigt att gå runt där i alla små gränder. Och sen på söndag så åkte vi till Historiska museet, och gick där hela dan. Var inte jättekul men intressant. Och idag då så städade vi bara hela lägenheten sen åkte tåg hem.
Ja det var alla 5 dagarna går in mer på detalj någon annan dag med bilder också.
Skola imorgon blää känns helt konstigt, men bara 4 dagar till :)
Ha en bra kväll<3
Mobil bild<3

Kommentarer

Postat av: maja thurfjell

Publicerad 2011-06-07 20:57:11

Jätte fin blogg! Kolla gärna in på min blogg om du vill!

Postat av: sandra

Publicerad 2011-06-07 22:44:49

In på min blogg och gissa kändisen

Direkt länk: http://barasandrras.blogg.se/2011/june/gissa-kandisen.html#comment

Postat av: Lina

Publicerad 2011-06-08 09:38:11

Vad kul!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela