ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Trött och ont i huvudet!

Publicerad 2011-06-29 09:13:48 i Allmänt,

Hej alla! Hade en skit rolig dag med Alice igår. Vi badade typ samanlagt 3 timmar haha! Var helt slut igår. Haha men vi skrattade i allafall skit mycket och hade jättekul. Sen så har vi klappat min 4:a veckors kattunge. Där var ju fem från början men nu är det bara en kvar, en orange. Hoppas så klart att den överlever. Vi har döpt den till Måns. Den är så himla söt så det inte går att beskriva.
Och idag så ska jag bara vila för jag är skit trött och det dunkar lite i huvudet :( Men hoppas det blir bättre :)
Kram ellen<3
Det ser inte ni såklart men om man kollar supernoga på bilden så ser man att jag och Anton(min bror) sitter längst fram. Denna är lätt den roligaste karusellen på Gröna LUnd! Tror att den heter häxan något. Och så sitter man skit skönt i en stol med dinglade ben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela