ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Heeeeeeeeeeeeeeeeej

Publicerad 2011-05-10 17:50:11 i Allmänt,

Hej alla människor där ute! Idag har varit en väldigt rolig dag, och varm. Det var speciellt roligt på rasterna. Alice,Maja,Fanny och Linnea vet vad jag menar ;) Hehee
Nu när jag kom hem tog jag ett äpple och lite coca coola och la mig och solade lite. Kan inte säga att jag blivit brunare men det var bara väldigt skönt och avslappnade att ligga där i solen. Nu ska jag snart äta, och efter det ska man öva på några himla engelska verb.
Ha det bra alla<3
Jag och Alice<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela