ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

I Skolan

Publicerad 2011-05-19 08:49:06 i Allmänt,

Hej! Just nu har vi mentorstid! Asså den är lsut så vi får göra vad vi vill. Jag glömde helt bort att blogga igår så jag gör det nu. Jo igår var det ju orgentering, och jag trodde inte det skulle gå bra men det gjorde det. Jag klarade alla haha men det är nog tack vare Alexandra och Alice. Igenteligen så skulle man springa själv men jag sprang lite sakta i början så att Alice som var efter mig skulle komma i kapp, och sen kom också Alexandra efter så vi sprang tillsammans. Så det gick bra, och sen var vi så snabba så vi kom tillbaka mycket tidigare än de trott så sen när vi hade duchat så hade jättelång rast. Måste gå nu lektionen börjar hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela