ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Kattungar<3

Publicerad 2011-05-28 14:19:24 i Allmänt,

Hej alla! Jag var precis ute och tog kort på våra kattungar som är 2 och en halv dagar gamla. Jag tycker de är så himla himla söta<3 Fast de inte öpnnat ögonen. Blev inte jättebra bilder för de ligger i en hård påse så det är väldigt mörkt där. Men tog en bra bild i allafall.<3
Man ser inte riktigt alla för de ligger på varandra men de är 5st! 2 st oranga 2st svart vita och en spräklig. Är också så glad att vi fick två oranga. De är så himla fina och såklart de andra också.<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela