ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Mina bästa vänner<3

Publicerad 2011-05-28 11:22:40 i Allmänt,

Vill bara göra ett inlägg och skriva att jag har världens bästa vänner och det är jag väldigt glad över.
Alice är den jag har varit vän med längst eller träffats mest. Och jag skulle inte kunna klara mig utan henne. Hon är bara så omtänksam och speciellt väldigt rolig. Och vi har aldrig haft ett stor bråk bara några små som vi har löst direkt. Och jag känner att jag kan berätta precis allt för Alice. Och vi har alltid väldigt roligt när vi är och gör våra galna filmer tillsammans haha. Älskar dig Alice och hoppas du alltid vill vara min bästavän.<3
Rebecca har jag varit kompis med ända sen jag var bebis. För våra föräldrar är väldigt bra kompisar sen vi var små. Men tyvär har jag inte kunnat träffa rebecca så ofta för vi har inte gått i samma skola innan. Så det har mest blivit på loven m.m. Men nu när vi har börjat i samma klass är det helt anorlunda. Nu är vi mycket bättre kompisar. Rebecca är en helt galen men otroligt snäll bästavän. Och har alltid jättekul tillsammans med henne. Älskar dig och vill alltid vara din bästavän<3
Maja har jag precis börjat känna nu när vi började i sexan. Men det känns redan som vi har varit kompisar jättelänge. Vi har kommit väldigt nära varandra på så kort tid. Maja är en jätterolig och snäll ja allt en bästakompis kan vara. Och finns där alltid för en. Vi har alltid lika kul tillsamnmans. Älskar dig maja och hoppas vi kan fortsätta vara bästakompisar.
Linneá är en helt fantastikt snäll tjej. Som jag också kommit väldigt nära på kort tid. Hon har jag också bara börjat känna nu i sexan och vi kan redan prata om vad som helst tillsammans. Och varje gång vi är har vi lika roligt. Linneá du är snäll,omtänksam,rolig och har ocks¨väldigt fin klädstil om jag får säga det själv. Älskar dig med och hoppas vi alltid ska vara bästakompisar.
Tack för att ni finns<3

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2011-05-28 12:19:11

Älskar dig! Så är de bara <3

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-05-28 12:50:06

Tack ellen detsamma ! :) <3

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-05-28 13:22:08

älskar dig med ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela