ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Mors-Dag<3

Publicerad 2011-05-29 18:37:08 i Allmänt,

Hej alla! Förlåt att jag inte bloggat idag men har varit helt upptagen med att vara med familjen. På morgonen idag gav jag mamma ett fint kort som jag gjort själv , för det är ju mors-dag idag. Hon blev jätteglad :) Sen så har jag städat på mitt rum lite för gjorde aldrig det igår, läst Harry Potter! Och efter vi ätit middag så åkte vi ner till farmor och pratade och fikade och hade trevligt. Mycket lyckad dag. Skolan imorgon blää känner inte alls för det men vem gör det. Bara 6 skoldagar till :D<3 Och sen på onsdag så är det prov i svenska och satsdelar. 

ha det bra hej svejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela