ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Sunshine

Publicerad 2011-05-11 19:38:30 i Allmänt,

Hej! Nu har jag precis gjort lite matte. TRåkigt.. Men i allafall jag hade jättekul och mysigt hos Linneá. Vi badade väldigt mycket haha, var jätteskönt. Var så himla varm så jag hållde på att dö. Sen så pratade vi och åt rulltårta, sen åkte jag hem. Tack Linneá för en jätterolig dag.
Imorgon är det Operation Dagsverke. Och då kommer Linneá hem till mig för att jobba. Vårt jobb för vi ska få pengar är att vi ska lava bränne. KOmmer bli jättekul och sen vid middagen när vi är jättevarma tar vi ett dopp i min pool. Älskar verkligen att ha en pool, finns inget bättre. Känns så skönt att veta att man alltid har någonstans att bada.
Hej då kram<3
MIn bild<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela