ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Sunshine<3

Publicerad 2011-05-22 10:40:18 i Allmänt,

Hej alla glada människor. Idag ska jag öva till tyska provet som vi har tills på tisdag. Sen efter det så har jag lovat att hjälpa mamma i trädgården. Ska faktiskt bli mysigt, och så är det ju rätt varmt ute så det är ju skönt.
Tänkte berätta lite från TYringe-Dagarna igår. Ja det började ju att vi kom till Rebecca jag och Maja och där hade vi väldigt kul, vi lekte med ankorna(hahaha). Sen typ efter 1h så började vi gå ner till Tyringe-dagarna. Och där var rätt så mycket folk. Först kollade vi på någon som hissade upp en bil 10.5 m upp i luften med en kran och sen släppte den. Haha trodde det skulle låta jättemycket men det gjore det inte. Sen så kollade vi lite på talang jakten, var rätt så tråkigt. Så vi gick och åkte en jätterolig karussel. Älskade den. Sen efter det var det dags för Alice och Linneás modevisning. Och det gick jättebra, båda var väldigt snygga i håret och sminket var jättefint. Ja efter det så åkte jag till min kusin för han fyllde år. Var jättekul där också.
Ha en bra dag här kommer lite bilder som mamma tagit från trädgården m.m<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela