ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Tisdag!!!!!

Publicerad 2011-05-31 20:27:34 i Allmänt,

Hej alla! Kom precis ut från duchen. Idag har Alice varit hos mig skitkul. Vi har badat som in ii. Först så kom vi hem och var skit varma och åt en liten fika sen bytade vi snabbt om och hoppas rätt ner i poolen. Så himla skönt 20 grader var det. Perfekt, och som turär blåste det inte mycket bara varm luft. Anners brukar det typ blåsa storm. Ja och så gjorde vi en jätterolig tävling i poolen. Man skulle fylla upp en spann med vatten och sen springa med den i vattnet till adnra sidn och hälla den i en hink. Gick upp på att den som fyllde hinken först vann! Jiho jag vann :)
Älskar dig Alice och tack för en toppen dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela