ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Trött!

Publicerad 2011-05-12 16:19:57 i Allmänt,

Hej alla! Just nu är jag skit trött, vet inte varför. Men i alla fall idag var det ju Operation Dagsverke, och jag och Linneá lavade bränne. LInneá kom till mig kl. 10.00 så vi kunde få lite sovmorgon(var riktigt skönt). Sen så började vi ju lava i korgar och sånt, och det tog 2h för oss att lava 4 korgar. Haha jag och Linneá var helt slut. Sen så skulle vi hem och laga middag. När vi kollar i frysen så hittar vi bara stelfrusen köttfärs. Sen så tog det typ 20min för den att värma upp i mikron. SEn så gjorde vi biffar av det. Blev väldigt gott men väldigt starka var det :)
Sen nu så var vi ute och tog lite bilder men det var tyvär inte många som blev bra. Tack Linneá för en till jätterolig dag<3
Jag och Linneá<3
Nu så ska jag åka iväg och rida så här kommer en bild på mig när jag rider.
Bilden ser väldigt dum ut för att jag lutar mif fram men det är för
att jag rider lätt och reser mig upp i mellan åt. :) Hästen heter Iceman
och är jättesnäll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela