ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Tyringe-dagarna<3

Publicerad 2011-05-21 11:29:32 i Allmänt,

Hej! Idag är jag rikigt glad för jag ska till Tyringe dagarna med de bästa vännerna som finns Alice,Rebecca,Maja och Linneá. Först kl. 13.00 ska jag till Rebecca, dit ska också Maja. Alice Och Linneá ska inte dit för de ska gå modevisning för frisyrer så de måste fixas innan. Men när vi har varit hos rebeccca ett tag går vi nog ner till Tyringe och är där och åker karoseller m.m. Sen kl. 16.00 ska Alice och Linneá gå modevisningen för Mys place(Vet inte rikigt namnet)för smink och frisyr. Jag måste tyvär åka kl. 17.00 till min kusin för han fyller år, ska såklart bli jättekul men jag hoppas att jag hinner se Alice och Linnea först. Men tyvär ska jag inte ha min rosa klänning idag för jag är rädd att jag fördärvar den och sånt när man håller på och åka karuseller och sånt.
Nu ska jag öva till tyska-provet som vi har tills på tisdag :)
Ha det bra alla<3
Jag,Simon(kusin)Bror och syster<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela