ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Äntligen Helg!!! :D

Publicerad 2011-11-25 22:19:31 i Allmänt,

JIHO äntligen helg!! Så himla skönt. Hatar skolan just nu, de senaste veckorna ska vi ha 2 prov varje vecka. Så blir nu alla helger att öva till proven. Denna helgen får man börja öva lite smått på ett prov på tekniken om bildens historia. Intressant NOT!! Imorgon så ska jag göra lite läxor och va med min familj. Och på söndag så ska jag och hela min familj till rebeccas för att fira hennes stora syster. Ska bli kul :)
Nu ska jag kolla på vem som åker ur Idol, asså robin var ju bara bäst ikväll men det är ju bara för att han är från hässleholm ;) Tycker Molly eller Amanda.F ska åka ut.
Bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela