ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

:)

Publicerad 2011-11-17 16:46:28 i Allmänt,

Hej! Igår så slutade vi redan kl. 13.00! GÖTT!! Jag följde med Rebecca hem och vi hade jätteroligt, blev väldigt mycket skratt som vanligt ;) Ja och på morgonen så simmade vi, inte så kul blev skittrött och orkade knappt inget efteråt. Kanske ska göra något åt min dåliga kondition??
Idag så har det inte hänt så mycket, hade hemkunskap på elevens val. Fick jobba med Rebecca och vi gjorde en jättegod pizza. MUMS vad gott det var<3
Imorgon är det övernattningen med klassen, ska bli skitkul :-D
Ni är bäst!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela