ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Jag ändrar mig inte bara för att du vill det....

Publicerad 2011-11-28 18:19:18 i Allmänt,

Hej! Denna dagen har varit helt okey. På tyskan så hade jag och maja väldigt roligt haha :) Ja sen har vi haft gympa och inte mer med denna dagen. Ja sen så var jag inte så glad när jag kom hem för det första så var det iskallt och jag gick hem(brukar cykla) och hade gympakassen också som är skit tung. När jag kommer hem så märker jag att jag har tappat en av mina nya vantar på vägen hem. Fråga mig inte hur det gick till hehe ;) Ja så då får man ta cykeln och cykla hela vägen tillbaka för att hitta den. Men hittade den som tur sedan hehe :)
Nu ska jag göra lite läxa, ses imorgon kramis ellen<3
Efter regn kommer solsken...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela