ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Lägger ner bloggen! Kanske kommer tillbaka efter jul...

Publicerad 2011-11-19 18:31:58 i Allmänt,

Hade en skitrolig kväll igår på villevallen. Orkar inte berätta mer för sov typ max 2 timmar. Men tack alla som kom var jättekul :) Idag så ska vi kolla på den sista harry potter filmen. Alltså Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Vi hade förbokat den på cdon så fick den direkt när den kom ut. Så himla gött! Innan jag ska kolla på filmen ska jag lägga mig i bubbelbadkaret.
Ses kanske efter jul ;)
Ps! Jag tänker inte blogga just nu för att jag har alltid bara under 10 läsare( oftast bara mina vänner ) och då tycker jag det är onödigt att lägga ner tid på det. Jag kan ju lika gärna berätta för mina vänner vad jag gjort i skolan.
Ha det megabra kram ellen<3
Längtar tills sommaren och värmen...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela