ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Dålig uppdatering :(

Publicerad 2011-10-05 15:28:41 i Allmänt,

Hejsan! Dålig uppdatering vet.. Men har liksom inte årkat och har inte hänt något speciellt. Hoppade på ridningen igår hoppade något med 1 m. Är himla nöjd och glad. Och denna veckan har vi skit mycket läxor och två prov vi ska öva till på till nästa vecka. Och en rolig grej är att på lördag så jag,pappa,mamma och Anton åka till Ullared.
Nej nu ska jag göra en SO läxa!
nästan 2års gammal bild på mig på mormors fest!!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-10-05 20:14:21

Imponerad och avundsjuk. Imponerad av hästhoppningen, i min korta ridhus karriär lyckades jag att få hästen över 20 cm högt hinder. Att den hoppa över är nog en överdrift, han travade nog mest :)

Och avundsjuk på Ullareds besöket!!

Iofs...lite avundsjuk på hästen också, trevliga men läskiga djur!



/pappas-kusin-Caroline

Postat av: Ellen

Publicerad 2011-10-06 17:14:22

Hejsan Caroline! Haha tack blir jätteglad :) Ja det ska bli jättekul i Ullared. Ha det bra kram ellen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela