ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

:)

Publicerad 2011-10-12 16:27:01 i Allmänt,

Hej! Idag så hade vi simmning i skolan,inte så kul(är inte bra på det heller). Men det gick helt okej, men gud så trött man var efteråt. Och så fick man stressa skit mycket för att hinna till nästa lektion. Så jag kom 10min försent. Inte så kul om man säger så men vi har världens bästa lärare så hon förstod. Ja anners idag så har jag fått tillbaka mitt tyska-prov. Är helt nöjd och är inte underkänd i något.
Ja nu sitter jag och övar på engelska glosor tills imorgon. Och sen ska jag öva på So för vi har prov på fredag. Och har inte övat något alls :(
Ha det bra! Och ikväll kollar man på Bonde söker fru och Hawaii five-0!<3
Går inte att beskriva så mycket jag saknar sommaren och allt bad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela