ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Längtar... :)

Publicerad 2011-10-19 18:26:26 i Allmänt,

Hejsan! Börjar blogga nu igen. Tog en paus innan för vi hade så mycket läxor och prov så jag hann inte med riktigt.Men nu börjar jag blogga som vanligt igen.Och på fredag så ska jag mina bästa vänner Rebecca,Alice,Maja och Linneá sova över hos Maja.Var ju rätt längesedan vi hade vår lilla tjejkväll tillsammans.Så det ska bli superduper kul.Sen den 18 november ska hela klassen sova över på villevallen i Hörja! Ska också bli himla kul.
Ja nu ska jg göra en matte-läxa sen blir det att kolla på bonde söker fru och hawaii five-0.
Lägger in lite bilder nu från tjejkväll hos mig vi hade i april!
Ni är bara bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela