ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Torsdag! :):):)

Publicerad 2011-10-06 17:15:03 i Allmänt,

Tjena! Dagen idag har varit seg som vanligt. Idag går vi ju till halv 4. Men vi har skit långa raster så det är helt okej. Sen så gjorde jag klart den jäkla engelska läxan om Asiens musik idag på fördjupningen. Har hållt på med den jättelänge, hatar det. Men tror det blev rätt så bra. Ja och nu så har jag kommit hem och idag blir det att öva till tyska provet, och samma imorgon!
PS! Glöm inte robinsons ikväll :)<3
Är det någon mer än jag som inte tycker om Paolo Roberto! Hatar när han skriker som en idot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela