ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Tyska-prov imorgon :S

Publicerad 2011-10-10 18:39:33 i Allmänt,

Hej! Idag har dagen varit seg som vanligt, haft gympa och det är ju skit tråkigt. Imorgon så är det ju ridningen, och LInneá en av mina bästa kompisar ska börja i min grupp nu. Kan inte beskriva i ord så kul det ska bli. Så imorgon så följer hon med mig hem från skolan sen så kör Linneás pappa oss till ridningen. Ja och imorgon har vi tyska-prov så det blir att gå igenom allt idag. Sen på fredag har vi geo-prov om Asien. Har inte börjat öva en men ska göra det idag tror jag. Men anners ha en bra dag. Kramis Ellen<3
Hanna min syster och jag, älskar dig bästa syster<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela