ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Underbar helg :)

Publicerad 2011-10-23 15:10:18 i Allmänt,

Oj oj oj det var ett tag sedan! Men jag har inte hunnit uppdatera innan så det får bli nu. I fredags så åkte vi ju alla till Maja för att vi skulle sova där. Var en jätterolig kväll som jag aldrig glömmer. Åt chips på morgonen mums gott ;) Haha nej allt var helt galet, lägger in bilder under veckan. Tack alla som var med ni är bara bäst!<3
Sen då i lördes var man ju jättetrött och på kvällen skulle vi åka till mammas jobbarkompis och äta mat så jag åkte hem och fixade mig och vilade lite. Mammas jobbarkompis heter Helena och hon har byggt ett helt eget hus i Kristianstad med sin man. Asså detta huset var helt underbart. Det såg ut som en slott innuti typ. Huset är vit spacklat och helt underbart. Nu hade de inte kommit så lång utan bara hade tagit in köket och ett bord. Och så var det iskallt där så fick sitta med filtar. Ja och vi hade en jätterolig kväll.
Idag så känner jag mig inte alls bra mår illa för jag proppat i mig godis nu i två dagar, ont i huvudet och allmänt trött. Så idag gör jag läxor och ska städa mitt rum för det kom en spindel krypande innan! Usch! :S
Ha det bra<3
Gangsters! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela