ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Blääää!! :S

Publicerad 2011-09-15 18:18:18 i Allmänt,

Halloj! Gud vad besviken jag blev idag när vi fick våra skolkataloger. Jag ser ut som jag precis stigit upp ur sängen och är typ halv död. Inte så snyggt nej. Men typ ingen i klassen blev nöjd med fotot och några gjorde konstiga miner. Så vi får väl klagga på att fotografen tar dåliga kort. Vi har inte fått hem våra poträttbilder än. Men det vill jag nästan inte, känner på mig att jag ser dum ut. Asså man var alltid mycket sötare på alla skolfoton när man var mindre.
Nej nu ska jag göra klart bajs matte-läxan. Fattar inte de sista talen 12 och 13. Och pappa är ju inte så bra på att förklara så, ja vi får se hur det går ;)
Här kommer lite gamla höst bilder<3
Trisse med sin lilla råtta
Hanna<3
PS! Ikväll är det Robinsson :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela