ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

:)

Publicerad 2011-09-25 12:54:52 i Allmänt,

Hej hallå! Förlåt för dålig uppdatering men har varit upptagen med annat. Som tex att vara med min älskade familj. I torsdes gjorde jag inget sp. Och i fredags så var jag hemma och myste med min familj. I lördes så åkte vi till kristianstad för att hälsa på brossan. Saknar han så himla himla mycket. Men han kommer hem nästa helg. Och på kvällen så kom mormor hit och vi hade det trevligt. Idag så ska jag öva på några tråkiga tyska verb :( Ja och imorgon så har vi sudiedag så himla gött!
Ha en bra dag<3 puss och kram ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela