ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Hallo! Ich bin Ellen<3

Publicerad 2011-09-14 19:47:00 i Allmänt,

Hejsan svejsan. Skoldag idag, gympa direkt på morgonen inte precis vad man önskar när man går till skolan. Men idag så var det skit jobbigt. Halva lektionen körde vi styrketräningen och andra delen så övade vi på konditionen. Jag är ju inte så väl tränad som vissa andra i klassen så blev jättetrött efter. Ja sen så hade jag IUP idag, inget speciellt hände. Var inget som var dåligt. Men sen på engelskan hade vi läs och hörförståelse och gud vad det gick dåligt(känns det som). Kände mig inte alls säker. Men men får se vad jag fick sen hoppas bara jag blev godkänd.
Ska kolla på Bonde söker fru nu men vi ses imorgon<3
PS! Bestämde idag med Rebecca att vi skulle va på fredag, JIHo vad kul :D<3
Trisse och Pelle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela