ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Hej igen!

Publicerad 2011-09-11 19:00:15 i Allmänt,

Hej igen! Asså skit vilken åska. Har aldrig varit med en så kraftig och regningt åsk-oväder. Och så började det typ blåsa storm mitt i allt så pappa var rädd att våra stora träd skulle trilla ner. Helt galet. Och så helt plötsligt hör man världens BANG då har blixten slagit ner någonstans i närheten. Jag är inte rädd för åska men det här var rikigt otäckt.
Nog pratat om det här kommer fler bilder som jag lovade att visa innan.<3
Ha en bra kväll :)
Hanna<3
Vi var i Visby på medeltidsveckan
Hanna köpte en  fin medeltidsklänning
Vår fina stuga 10m från havet
Underbara solnedgången<3
Så det var lite bilder. Ps! Alla är oredigerade

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela