ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Rebba <3

Publicerad 2011-09-26 18:25:29 i Allmänt,

Hej idag har jag varit i Rebeccas stuga hela dagen. Har varit jättekul. Speciellt när vi skulle paddla kanot, herre gud vad snabbt det gick trodde den skulle välta. Men i allafall tack för dagen rebecca, du är så himla rolig att vara med. Och ja så en tråkig grej, när jag skulle gunga så helt plötsligt gick snöret i sönder så hela gungan och jag åker i marken. Och jag landar på en sten. Inte så skönt precis men nu känns det inget. Åkte hem vid 4 a tiden. För var så himla trött. Imorgon är det skola. Inte kul, så ses imorgon kram ellen<3
Haha<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela