ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Första dagen efter lovet...

Publicerad 2012-04-10 18:22:00 i Allmänt,

Hej! Idag är det första dagen efter lovet. Kändes ju sådär att gå upp i morse och man blir ju inte direkt gladare när man kollar ut och ser att det regnar. Varför kan inte den fina våren komma tillbaka?
Har redan fått massa läxa men jag överlever. Imorgon ska rebecca följa med mig hem och vi ska lava ved hehe. Sedan på fredag ska jag,linnea och rebecca in till stan. Och på lördag ska jag till Ullared med familjen.
Ha en bra kväll här kommer en bild som jag tagit och verkligen älskar, man får sådan vår-känsla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela