ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Huvudvärk :(

Publicerad 2012-04-12 13:58:42 i Allmänt,

Hej! Har åkt hem från skolan idag, har en fruktansvärd huvudvärk trycker liksom i hela huvudet samtidigt som jag känner mig helt yr och konstig i hela kroppen.
Men till en annan sak, jag och rebecca hade jätteroligt igår när vi lavade ved här hemma. 4st på 2 timmar är inte dåligt!
Har precis kollat klart på en film här hemma som heter Taken som ni säkert har hört talas om, rikigt bra är den.
Ha en bra dag kram Ellen :)
En fin gammal sommarbild! Lägtar ihjäl mig till sommaren<3

Kommentarer

Postat av: staine torkelsson

Publicerad 2012-05-05 18:45:19

fin tjej<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela