ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Jag är tillbaka :)

Publicerad 2012-04-17 18:29:23 i Allmänt,

Heej! Har inte uppdaterat på länge men ska börja nu igen. Men saken är den att jag inte rikigt vet vad jag ska skriva om för att bloggen ska bli inttressant. Vill ni att jag ska lägga ut fler bilder som jag tagit eller skriva mer om mitt liv, kommentera gärna vad du tycker.
Asså herre gud vädret idag, det har regnat,haglat,snöat och varit solsken. Är det ens möjligt på en och samma dag?
Man vill ju bara att det ska bli sommar nu.
Min bästavän Rebeccca har skaffat en blogg så ta gärna en titt på den, jättefin<3
http://becciees.wordpress.com/
Haha jag och beckis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela