ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Stan

Publicerad 2012-08-01 22:11:06 i Allmänt,

Hej! Idag har jag mest sommarjobbat och spelat sims3. Så trist väder ute så det finns ju inget annat att göra. 
Imorgon ska jag till stan och handla lite nya kläder,smink och skor och klänning till ett bröllop. 
Vi är nämligen bjudna till min brors assistens Mattias bröllop. Ska bli jätteroligt för har aldrig varit på ett bröllop förut. Lägger troligen ut en bild på det jag köper imorgon. 
Sov gott för nu ska jag gå och lägga mig! 
 
PS! Rebecca sms innan och frågade om jag ville börja på golf med henne, så jag tackade ja. 
Ska bli så roligt att testa något nytt, längtar :D<3 
En gammal bild när jag red. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-08-02 20:14:41

Åh tack så mycket!! Ser fram emot plåtningen, men är lite nervös =) Lätt svåraste plåtningen jag gjort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela