ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

5/1-2012!

Publicerad 2012-01-05 14:43:30 i Allmänt,

Hej! Ja, jag lever. Om bara några minuter ska jag åka till farmor med anton och mattias. Ska fika lite och prata mysigt<3
Och en helt annan sak, ni måste bara se filmen kronjuvelerna. Den är så himla himla bra. Om ni vill se den nu finns den på svtplay. Jag blev så himla berörd av den grät hela tiden på slutet. Och man kan inte sluta titta och man bara älskar slutet. Och sen var där så bra skådespelare som bill skarsgård. Har ni tittat på den? och vad tyckte ni?
Ha en bra dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela