ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Är sjuk :(

Publicerad 2012-01-03 10:10:03 i Allmänt,

Heej! Vet att jag inte uppdaterat nu de senaste dagarna men det är för att jag är sjuk :( Inte så kul nu när man väl har lov. Men i allafall på nyår så hade vi jätteroligt, den bästa nyåren jag varit på. Skrattade nog hela kvällen hehe. Jag,rebecca,rebeccas stora syster johanna och linneá från helsingborg sov i ett rum på natten (alla sov över) Sommande typ klockan tre och sov till klockan halv tolv på dagen. Fast det så var man ju sjukt trött efter åt.
Ja sen nu har jag bara blivit jätteförskyld och har hela tiden ont i huvudet.
Ha en bra dag kram Ellen<3
Hittade en gullig bild på mig och min lilla syster när vi var små<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela