ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

ellensbästadagar<3

Publicerad 2012-01-18 19:27:39 i Allmänt,

Heeeej! Har haft en superdag idag verkligen. Skolan var rikigt kul tack vare mina underbara vänner och efter skolan så följde jag med rebecca hem. Vi gjorde ett litet eget recept och den kakan blev väl sådär, kan man säga. Inte den godaste smaken men alltid kul att pröva ju.
När pappa hämtade mig så åkte vi och köpte pizza, jättegott! Nu ska jag göra lite läxa vi har sedan blir det väll att sitta framför tv:n resten av kvällen<3
Här kommer några nya bilder.
Hoppas du tyckte om dom, kommentera jättegärna<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-29 19:03:59

proffsiga bilder <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela